Thalia Diva Forum
Welcome to Thalia Diva Fan Club!

Please Log in or Register!

Join the forum, it's quick and easy

Thalia Diva Forum
Welcome to Thalia Diva Fan Club!

Please Log in or Register!
Thalia Diva Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Thalia Diva Forum
Subscribe to Thalia Diva Youtube Channel https://www.youtube.com/user/thaliadivaGreekFC

You are not connected. Please login or register

provlepseis

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1provlepseis Empty provlepseis Sat Jul 10 2010, 04:18

kate22

kate22
TD Fan

meta apo parotrinsi tou Promiscuous anoigo to topic gia na grapsoume se poso kairo kai poses platines tha kanei to 1/f sto mexiko.
pisteuo oti arxes septevri tha ginei diamantenio kai tha kleisei ton ena xrono kukloforias me 6 platines .

2provlepseis Empty Re: provlepseis Sat Jul 10 2010, 04:28

spike24

spike24
TD Aventurero Member

Basika, oi 3 platines epikyrwthikan arxes Maiou, 3p & 1 xryso arxes Iounh, kai to 4p arxes Ioulh provlepseis 68461
Opote k egw pisteyw pws ton Septemvrio tha exoume to diamantenio provlepseis 68461

Mporei kai pio grigora logw ths diafhmisis p tha pesei kai me thn collection ths Thalia sto Mexico provlepseis 720401

Apo kei kai pera, egw, an ftasei telika to diamantenio (pou to thewrw apolyta sigouro
kai makari na pesw mesa s' ayto), den exw skeftei pws mporei na synexisei provlepseis 68461
Basika an synexisei na poulaei kai meta to diamantenio, tha einai to album-fainomeno ths xronias provlepseis 21575

3provlepseis Empty Re: provlepseis Sat Jul 10 2010, 06:20

Thaly-Diosa

Thaly-Diosa
TD Aventurero Member

Spike24 wrote:Basika, oi 3 platines epikyrwthikan arxes Maiou, 3p & 1 xryso arxes Iounh, kai to 4p arxes Ioulh provlepseis 68461
Opote k egw pisteyw pws ton Septemvrio tha exoume to diamantenio provlepseis 68461

Mporei kai pio grigora logw ths diafhmisis p tha pesei kai me thn collection ths Thalia sto Mexico provlepseis 720401

Apo kei kai pera, egw, an ftasei telika to diamantenio (pou to thewrw apolyta sigouro
kai makari na pesw mesa s' ayto), den exw skeftei pws mporei na synexisei provlepseis 68461
Basika an synexisei na poulaei kai meta to diamantenio, tha einai to album-fainomeno ths xronias provlepseis 21575

Tha symfwnisw me ton panouli provlepseis 68461

k pisteyw oti tha kseperasoume aneta k to diamantenio k ontws tha einai fainomeno auto to album Shocked provlepseis 829790



Last edited by Thaly-Diosa on Sat Jul 10 2010, 06:44; edited 1 time in total

4provlepseis Empty Re: provlepseis Sat Jul 10 2010, 06:42

john@kos

john@kos
TD Aventurero Member

k egw +fwnw me ton pano provlepseis 52407


akoma einai mesa sto top 3 k exei idi 4p...aneta tha ftasei to diamantenio afro


allwste mexri na vgei ektos top 5 k meta ektos top 10..exoume akoma provlepseis 68461

5provlepseis Empty Re: provlepseis Sun Jul 11 2010, 02:31

marakii_1988

marakii_1988
TD Aventurero Member

8a sumfwnhsw me tn pano kai tn giannh ante k dipla diamantenios...k an den ginete gia tn Thalia na ginei....

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum