Thalia Diva Forum
Welcome to Thalia Diva Fan Club!

Please Log in or Register!

Join the forum, it's quick and easy

Thalia Diva Forum
Welcome to Thalia Diva Fan Club!

Please Log in or Register!
Thalia Diva Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Thalia Diva Forum
Subscribe to Thalia Diva Youtube Channel https://www.youtube.com/user/thaliadivaGreekFC

You are not connected. Please login or register

i Anahi (RBD) gia to primera fila

+8
♥Maria♥
Promiscuous
IroGrecia
Jeremy9th
KostasP_R
spike24
sortie
john@kos
12 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Thu Feb 04 2010, 18:06

john@kos

john@kos
TD Aventurero Member

i Anahi twn RBD gia to'' primera fila''

i Anahi (RBD) gia to primera fila OgAAAPdN5NUvEMqsmnCY6hK5Zn1TjKCvTdxoT-5BR6h8ejzRCEP8Y6GKV2LuAyfDmFnnijxtM_0WjCAWcWM7Zl2LIbgAm1T1UAV3_zUQBnz95HxeaSwkOejc5bhZ

2i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Thu Feb 04 2010, 19:07

sortie

sortie
TD Super Fan

oxi o,ti den exei dikio!! To cd einai apla FOVERO!!!!!! alla kai ligi diplomatia den peirazei i Anahi (RBD) gia to primera fila 68461 H Anahi se erotisi tis Cristina kapote "se poia theleis na moiaseis? Sti Rubio h' sti Thalia?" eixe apantisei "stin Thalia!! H Rubio den m'aresei!"

3i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Thu Feb 04 2010, 19:18

spike24

spike24
TD Aventurero Member

Mpravo sthn kopelia, einai antikeimenikh Laughing
Gracias Johnako m i Anahi (RBD) gia to primera fila 919114

4i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Thu Feb 04 2010, 19:50

KostasP_R

KostasP_R
TD Fan

xaxaxa alithia eixe pei kati tetoio?xaxaxa mpravo ths ego thimame pou sta grammy 2006 htan poly enthousiasmenh pou tin eixe gnorisei apo konta

5i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Thu Feb 04 2010, 20:30

Jeremy9th

Jeremy9th
TD Super Fan

Bravo ths jerei na epilegei!!!

6i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Thu Feb 04 2010, 21:20

IroGrecia

TD Aventurero Member

Polla bravo stin Anahi...
gia na to eipe kiolas kai stin cristina oti thelei na moiasei stin thalia
shmainei oti tin thaumazei!!!Razz Razz Razz
kai exei pei tosa kala gia authn..
kai pos na min itan enthousiasmenh pou tha tin gnorize kai apo konta!xaxa..
auta einai!!!
Tetoia thelo na vlepo!!!
Kalh mas Vghke i Anahi!xax

7i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Thu Feb 04 2010, 22:25

Promiscuous

Promiscuous
TD Aventurero Member

auto eleipe! cheers
ante me to kalo na ginei toso epitiximenh oso h Thaly! i Anahi (RBD) gia to primera fila 219185
auth h apantish ths sthn erwtish ths Cristina m arese trela... Laughing

8i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Fri Feb 05 2010, 04:12

♥Maria♥

♥Maria♥
TD Aventurero Member

Mpravo sthn kopela cheers Etsi,etsi i Anahi (RBD) gia to primera fila 27111 i Anahi (RBD) gia to primera fila 919114

9i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Fri Feb 05 2010, 09:52

KostasP_R

KostasP_R
TD Fan

XXaxaxa mpravo ths...Kanei solo kariera tora nomizo e?

10i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Fri Feb 05 2010, 09:53

john@kos

john@kos
TD Aventurero Member

KostasP_R wrote:XXaxaxa mpravo ths...Kanei solo kariera tora nomizo e?

as poume nai Laughing

11i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Fri Feb 05 2010, 17:09

john@kos

john@kos
TD Aventurero Member

akoma mia tragoudistra anaferei tin Thalia se synenteuksi tis

Corey: On your EP, “Shut Up And Dance”, there are some songs with Portuguese and Spanish in them. What’s up with that?

Bella: Well I am part Brazilian and Paraguayan and Steve is Ecuadorian, we speak both languages. It just felt natural to me, to write in Spanish and Portuguese, since I grew up listening to music like Shakira, Thalia , Gloria Trevi, Luis Miguel, Mark Antony, and Laura Pausini growing up. I actually lived a few years in South America growing up so I guess it influences the kind of music that I make.

http://www.autostraddle.com/the-fire-and-reason-on-the-brink-of-fame-the-autostraddle-interview-29953/

12i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Fri Feb 05 2010, 20:06

KostasP_R

KostasP_R
TD Fan

ΕΕΕΕΕ entaksei fysiko mou akougete..oson afora tin anahi gianni eisai kakoooos xaxaxa

13i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Fri Feb 05 2010, 21:40

olympiap1994

olympiap1994
TD Aventurero Member

thanks giannh!!!

mpravo sthn anahi!!exei gousto!!egw thn sumpa8w...

https://www.youtube.com/user/olympiagreece

14i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Sat Feb 06 2010, 01:13

IroGrecia

TD Aventurero Member

Poia einai i allh p tin anaferei??
e kala twra...karamela egine kai oles tin lene!!
alla autos dn einai kako!!einai poli kalo!
bravo kai se auth tin kopelia!!bravo

15i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Sat Feb 06 2010, 01:37

*Sabrina*

*Sabrina*
TD Love Member

Teleia!

http://britneyspearsgreece.forumotion.com/

16i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Sat Feb 06 2010, 02:57

*Jorgito*

*Jorgito*
TD Aventurero Member

Mprabo sthn Anahi...
exei deiksei pws th sympathei poly th Thalia, kai th thaymazei i Anahi (RBD) gia to primera fila 978413

https://www.youtube.com/thalyfangreece

17i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Sat Feb 06 2010, 03:15

Thaly-Diosa

Thaly-Diosa
TD Aventurero Member

Etsi etsi, bravo i Anahi (RBD) gia to primera fila 919114
Den yparxei oute deigma anthrwpou pou na exei pei kaki kouventa gia to 1/F. Thalia Thea!!! :hat

18i Anahi (RBD) gia to primera fila Empty Re: i Anahi (RBD) gia to primera fila Sat Feb 06 2010, 03:19

*Jorgito*

*Jorgito*
TD Aventurero Member

Thaly-Diosa wrote:Etsi etsi, bravo i Anahi (RBD) gia to primera fila 919114
Den yparxei oute deigma anthrwpou pou na exei pei kaki kouventa gia to 1/F. Thalia Thea!!! :hat

akribws Kikitsa What a Face
ekleise polla stomata me ayto to album...t xarhka i Anahi (RBD) gia to primera fila 978413

https://www.youtube.com/thalyfangreece

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum