Thalia Diva Forum
Welcome to Thalia Diva Fan Club!

Please Log in or Register!

Join the forum, it's quick and easy

Thalia Diva Forum
Welcome to Thalia Diva Fan Club!

Please Log in or Register!
Thalia Diva Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Thalia Diva Forum
Subscribe to Thalia Diva Youtube Channel https://www.youtube.com/user/thaliadivaGreekFC

You are not connected. Please login or register

O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? !

+5
kate22
spike24
Promiscuous
Thaly-Diosa
john@kos
9 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! Empty O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! Mon Oct 04 2010, 17:37

john@kos

john@kos
TD Aventurero Member

Tommy Mottola to write book!

O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! Tommy_Mottola_857951049

Tommy Mottola has signed a deal to write his memoirs

The mogul is best known for his successful career in the music industry, and has worked with stars including Jennifer Lopez, Celine Dion, Diana Ross, Ricky Martin, Shakira, and Mariah Carey - who he was married to for three years.

The book will be called The Last Starmaker, recalling his rise to the top of the music world from his humble beginnings, and is set for release in early 2012.

Tommy grew up in The Bronx district of New York, and began his career as a singer called T.D. Valentine. He then rose up through the ranks of record company Sony Music, where he became its head and transformed it into one of the world’s most successful businesses.

"It's time to tell his story," a friend of the music mogul told the New York Post.

"The music industry is virtually over. Cream will always rise to the top. But the days of starmaking are over. Kids today only want one song, not the album, and they don't know who the artist is."

It is also believed Tommy wants to set the rumours straight on his failed marriage to Mariah, as he hasn’t really discussed their relationship. Tommy is now married to Mexican singer Thalia.

The music mogul will also recall how he witnessed the beginnings of Jennifer Lopez and Marc Anthony’s relationship. The pop star couple are now happily married with baby twins, and Tommy says the duet he encouraged them to sing together initiated their love affair.

http://www.musicrooms.net/showbiz/17014-tommy-mottola-to-write-book.html

Thaly-Diosa

Thaly-Diosa
TD Aventurero Member

Syggrafeas O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 503718 O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 720401 Gia na doume, mporei na milisei k gia tin Thalia :promiscuous:

Promiscuous

Promiscuous
TD Aventurero Member

O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 220998

as kanei oti 8elei :hat
to mono pou me noiazei einai an 8a pei tpt gia th thalia :hat

spike24

spike24
TD Aventurero Member

Ean alitheyei, pragmatika tha einai endiaferon, o Tommy einai gia ta kala xwmenos sta mousika pragmata O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 68461
Gracias Johnako m O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 919114

kate22

kate22
TD Fan

Tommy Mottola to write book

Tommy Mottola has signed a deal to write his memoirs.

The mogul is best known for his successful career in the music industry, and has worked with stars including Jennifer Lopez, Celine Dion, Diana Ross, Ricky Martin, Shakira, and Mariah Carey - who he was married to for three years.

The book will be called The Last Starmaker, recalling his rise to the top of the music world from his humble beginnings, and is set for release in early 2012.

Tommy grew up in The Bronx district of New York, and began his career as a singer called T.D. Valentine. He then rose up through the ranks of record company Sony Music, where he became its head and transformed it into one of the world's most successful businesses.

"It's time to tell his story," a friend of the music mogul told the New York Post.

"The music industry is virtually over. Cream will always rise to the top. But the days of starmaking are over. Kids today only want one song, not the album, and they don't know who the artist is."

It is also believed Tommy wants to set the rumours straight on his failed marriage to Mariah, as he hasn't really discussed their relationship. Tommy is now married to Mexican singer Thalia.

The music mogul will also recall how he witnessed the beginnings of Jennifer Lopez and Marc Anthony's relationship. The pop star couple are now happily married with baby twins, and Tommy says the duet he encouraged them to sing together initiated their love affair.
http://www.stuff.co.nz/entertainment/books/4196753/Tommy-Mottola-to-write-book
o ziliaris oloi sto spiti tha grafoun apo ena vivlio sigoura tha milisei gia thalia

spike24

spike24
TD Aventurero Member

Sto telos tha vgalei kai h Sabrina vivlio me tis zwgrafies ths O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 720401
Gracias Kate O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 919114

kate22

kate22
TD Fan

i saki kala tha einai min graksei i mama yolanda

spike24

spike24
TD Aventurero Member

kate22 wrote:i saki kala tha einai min graksei i mama yolanda
Ayto plaka plaka, to exw poly pithano na ginei kapoia stigmh O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 68461

kate22

kate22
TD Fan

spike24 wrote:
Ayto plaka plaka, to exw poly pithano na ginei kapoia stigmh O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 68461
an milas gia tin yolanda kai go to pisteuo exei kai gia toses kores na milisei trilogia tha kanei

spike24

spike24
TD Aventurero Member

kate22 wrote:
spike24 wrote:
an milas gia tin yolanda kai go to pisteuo exei kai gia toses kores na milisei trilogia tha kanei
Gia th Yolanda to lew nai O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 68461

Kai me tosa xronia p htan sthn ousia manager ths Thalia, ayth kai an tha exei na pei polla O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 68461

john@kos

john@kos
TD Aventurero Member

Tommy Mottola trabaja en "sus memorias"

Nueva York, EU.- El nuevo proyecto del ejecutivo musical Tommy Mottola incluye letra solamente.

Grand Central Publishing anunció este lunes que el ex presidente de Sony Music Entertainment, ex marido de Mariah Carey y actual esposo de Thalía publicará su libro en el 2012.

"The Last Starmaker" cubrirá sus años con Carey y su trabajo con artistas como Billy Joel, Bruce Springsteen y Michael Jackson, quien una vez lo acusó de ser racista.

Mottola ayudó a descubrir talentos como Carey, Celine Dion, Jennifer López y Gloria Estefan, entre otros.

http://www.oem.com.mx/elsoldemexico/notas/n1805141.htm

Jeremy9th

Jeremy9th
TD Super Fan

H aderfh Laura na min grapsei!
Opoios allos apo thn oikogeneia einai kalodexoumenos!
Oxi oti tha to diavaza dld (ektos an einai ths Thalia pali)!!
Gracias!!!

mitsosgrthalia

mitsosgrthalia
TD Aventurero Member

Kai meta afou grapsei kai h Yolanda 8a paroun seira kai ta skulia ths Thalia na er8ei na desei to pragma!

https://www.facebook.com/dimitris.pitsavas

mpiskotakiiiii

mpiskotakiiiii
TD Amor Member

wraia O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 818163

kate22

kate22
TD Fan

Thalia’s Husband To Write Tell-All Memoir

Rich, powerful, and married to one of the hottest Latinas on the planet…Yeah, Tommy Mottola’s got a pretty good life. And with over four decades in the music business, you can be he’s got some juicy details to spill. That’s why we were very excited to hear that Thalia’s hubby is planning to publish a tell-all memoir!

Born in the Bronx to a working-class family, Mottola is truly an American success story. A college dropout, he went on to oversee acts like Jennifer Lopez, and Destiny’s Child, and by the ‘90s ran all of Sony Music. Along the way he amassed a fortune well over $100 million dollars!

We imagine his insider stories could fill up hundreds of pages, and that’s even before getting into the Thalia wedding. Speaking with Entertainment Weekly, Mottola’s book editor, Ben Greenberg, said,

“There will be a lot of new stories. Something about it that was interesting to me…was the way he entered the business, dropping out of college and all that. I didn’t really want it to be an inside baseball type thing where it’s only interesting to people who are really into the music industry itself, or who work in the music industry, so for it to have more of a commercial appeal, I think it’s important that he tell stories that everyone can relate to.”

Of course, Mottola’s career wasn’t entirely rosy. There were those incidents of Michael Jackson branding him a racist and a famous fallout with ex-wife Mariah Carey. Will all of that be addressed? We don’t fully know, but it will be very interesting to see how he spins each story.

Tommy Mottola’s book, “The Last Starmaker” is set to hit shelves in 2012.

Would you buy Tommy Mottola's book?
http://blogamole.tr3s.com/2010/10/07/thalia%E2%80%99s-husband-to-write-tell-all-memoir/

Promiscuous

Promiscuous
TD Aventurero Member

O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 818163 kate!
thalia's husband O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 52407

spike24

spike24
TD Aventurero Member

Einai apo to site tou MTV Tr3s Surprised
Gracias Kate O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 919114

IroGrecia

TD Aventurero Member

sta arxidia mas ama grapsei vivlio i paramuthia O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 919114

i Thalia na grapsei auta pou leei kai den mas noiazei kanenas allos ts oikogeneias Sodi O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 68461

an kai auto p anaferthike apo esas gia tn Mama Yolanda den tha itan asxhmo O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 68461

as egrafe ena vivlio na mas eksigise gt dn ithele tn Fernando tote na katalavoume kai emeis :hat

kologria :hat

Promiscuous

Promiscuous
TD Aventurero Member

IroGrecia wrote:sta arxidia mas ama grapsei vivlio i paramuthia O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 919114

Mama Yolanda
kologria :hat
O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 27111

Promiscuous

Promiscuous
TD Aventurero Member

Το βιβλίο που θα "κάψει" τη Μαράια Κάρεϊ

O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! Newegolarget82157330492

Μπορεί να κράτησε κλειστό το στόμα του για πολλά χρόνια ο Τόμι Μοτόλα (Tommy Mottola) αλλά τώρα, φαίνεται ότι ήρθε η στιγμή να δώσει και τη δική του εκδοχή για το διαζύγιό του από την 40χρονη ντίβα.

Ο 61χρονος διευθυντής της Sony Music παντρεύτηκε τη Μαράια Κάρεϊ (Mariah Carey) το 1993 και ο χωρισμός τους το 1997 συνοδεύτηκε από πολλά σχόλια που αφορούσαν στη καταπιεστική συμπεριφορά του.

Τώρα όμως, ο Μοτόλα, αποφάσισε να διηγηθεί και τη δική του πλευρά της ιστορίας, μέσα από τις σελίδες του βιβλίου του με τίτλο "Ο τελευταίος δημιουργός αστεριών" ("The Last Starmaker") που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2012.

Το βιβλίο, που έχει καθαρά βιογραφικό χαρακτήρα, θα καταπιάνεται με την πορεία του γνωστού Πυγμαλίωνα από τις πρώτες επαγγελματικές του μέρες ως ασήμαντος τραγουδιστής μέχρι την εποχή που κράτησε το τιμόνι της Sony Music.

Στην ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία του, ο Μοτόλα μπορεί να περηφανεύεται ότι ήταν εκείνος που ανακάλυψε μεγάλα ταλέντα όπως η Μπιγιονσέ (Beyonce), η Σακίρα (Shakira) και φυσικά, η Μαράια η ίδια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ίδιος θα καταρρίψει τους ισχυρισμούς της πρώην γυναίκας του περί αφόρητης ζήλιας και ελέγχου από τον πλευρά του, υποστηρίζοντας ότι τα όποια προβλήματα είχαν ως ζευγάρι, προέκυπταν καθαρά και μόνο από δικά της θέματα και ουδέποτε είχαν σχέση με τον ίδιο.

Το βιβλίο θα εξηγεί πως για τη μεγαλωμένη σε ένα άκρως χαωτικό περιβάλλον Μαράια, η ξαφνική επιτυχία ήταν αρκετή για να τη "μεθύσει" αλλά και να στρεβλώσει την αντίληψη των πάντων γύρω της.

Μεταξύ άλλων, ο Μοτόλα αποκαλύπτει στο βιβλίο του τις άγνωστες λεπτομέρειες της αρχής του έρωτα ανάμεσα στη Τζένιφερ Λόπεζ (Jennifer Lopez) και τον Μαρκ Άντονι (Marc Anthony) που προέκυψε όταν εκείνος τους βρήκε το κατάλληλο τραγούδι για πούνε σε ντουέτο.

Εδώ και 10 χρόνια, ο ισχυρός άντρας της μουσικής βιομηχανίας είναι παντρεμένος με την ιδιαίτερα δημοφιλή μεξικανή ηθοποιό και τραγουδίστρια Ταλία (Thalia), την οποία γνωρίσαμε και στη χώρα μας πριν από λίγα χρόνια μέσα από τις τηλεοπτικές σειρές "Ροζαλίντα", "Μαριμάρ" και "Μαρία της γειτονιάς".

Όσο για τη Μαράια Κάρεϊ η οποία είχε πρόσφατα ένα "εργατικό ατύχημα" όταν γλίστρισε επί σκηνής, συνεχίζει να να καλλιεργεί διακριτικά τις φήμες που τη θέλουν να είναι έγκυος.

O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! Newegolarget82157330494

Το μεγάλο αφεντικό της Sony και
πρώην σύζυγος της Μαράια Κάρεϊ,
Τόμι Μοτόλα με τη νυν γυναίκα του,
γνωστή Μεξικανή τραγουδίστρια
και ηθοποιό, Ταλία.

www.womanlyonly.gr

http://www.womenonly.gr/article.asp?catid=15573&subid=2&pubid=67986657

john@kos

john@kos
TD Aventurero Member

gracias giwrgaki O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 919114

wraio na vlepeis ellinika arthra pou tin anaferoun Shocked

Promiscuous

Promiscuous
TD Aventurero Member

paidia th thalia thn anaferoune arketa sthn ellada Shocked
olo kai kapou 8a th deis pou kai pou
ana mhnes alla ntax O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 720401 pantou thn anaferoune estw kai ligo
edw akoma yparxei san onoma afou mphke kai sto top 10 me to primera fila
mono promo pou den exei mousika Laughing an epaize kai sto mad kai sto radio 8a eimastan super

mpiskotakiiiii

mpiskotakiiiii
TD Amor Member

O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 818163

Thaly-Diosa

Thaly-Diosa
TD Aventurero Member

H Thalia tha mporouse na einai top top top stin Ellada an to hthelan ta media Rolling Eyes
Ta panta exei re gmt, einai adikia O Tommy Mottola tha grapsei vivlio? ! 400638

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum