Thalia Diva Forum
Welcome to Thalia Diva Fan Club!

Please Log in or Register!

Join the forum, it's quick and easy

Thalia Diva Forum
Welcome to Thalia Diva Fan Club!

Please Log in or Register!
Thalia Diva Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Thalia Diva Forum
Subscribe to Thalia Diva Youtube Channel https://www.youtube.com/user/thaliadivaGreekFC

You are not connected. Please login or register

Jay Z

5 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Jay Z Empty Jay-Z! Sat Sep 19 2009, 00:30

spike24

spike24
TD Aventurero Member

Ο Jay-Z ξεπέρασε τον Elvis

Jay Z Jaye

Στο δρόμο για ένα μεγάλο ρεκόρ βρίσκεται το τελευταίο άλμπουμ του διάσημου ράπερ Jay-Z, «Blueprint 3», το οποίο ανεβαίνει συνεχώς στη λίστα Billboard 200 chart με τα άλμπουμ με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ, και είναι θέμα ημερών να γίνει το ενδέκατο άλμπουμ του στη λίστα αυτή.

Αυτό θα κάνει το Jay-Z να έχει στην καριέρα του περισσότερα νο.1 άλμπουμ στο Billboard 200 chart από τον «βασιλιά του ροκ», Elvis Presley, ο οποίος πέθανε το 1977.

Ωστόσο ο Jay-Z απέχει ακόμα έτη φωτός από το πιο επιτυχημένο συγκρότημα όλων των εποχών, τους Beatles που έχουν 19 νο.1 άλμπουμ στην ίδια λίστα.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι από το 1991, όταν και η εταιρεία SoundScan ξεκίνησε να μετράει τις πωλήσεις άλμπουμ, οι Beatles δεν έχουν πουλήσει ποτέ λιγότερα από ένα εκατομμύριο άλμπουμ το χρόνο!

(Zougla.gr)

2Jay Z Empty Re: Jay Z Sat Sep 19 2009, 00:31

spike24

spike24
TD Aventurero Member

Sample από ελληνικό τραγούδι στο δίσκο του Jay-Z!

Jay Z __1249826962

Απίστευτο κι όμως... αληθινό!

Το 'Run This Town' του Jay-Z με τη Rihanna και τον Kanye West, -που όπως ήταν αναμενόμενο έχει γίνει ήδη χρυσό και σαρώνει τα charts σε Αμερική, Ευρώπη και Αυστραλία- φέρει sample από τραγούδι του ελληνικού ψυχεδελικού συγκροτήματος του '76 'Τα 4 επίπεδα της ύπαρξης' ('The Four Levels Of Existence'), με τίτλο 'Κάποια μέρα στην Αθήνα'.

Σας παραθέτουμε τα δύο tracks. Ακούστε την αρχή του 'Κάποια μέρα στην Αθήνα' και το riff στο 01:02 του 'Run This Town'. Είναι όντως sample από το τραγούδι του ελληνικού συγκροτήματος 'Τα 4 επίπεδα της ύπαρξης'!

Σημειωτέον ότι ο δίσκος του Jay-Z 'The Blueprint 3' είναι νούμερο 1 στο Billboard 200, οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τις 476.000 και μιας και πρόκειται για τον 11ο (!) δίσκο που κατακτά το νούμερο 1 των charts, ο Jay-Z αναδεικνύεται στον πιο επιτυχημένο καλλιτέχνη μετά τον Elvis Presley.

(Mad.tv)

3Jay Z Empty Re: Jay Z Sat Sep 19 2009, 04:32

*D~A~D*

*D~A~D*
TD Aventurero Member

tragika kai ta dyo :hat

http://WWW.THALIA.COM

4Jay Z Empty Re: Jay Z Tue Sep 22 2009, 05:44

IroGrecia

TD Aventurero Member

Jay-Z wants yoga lessons from Chris Martin

London, Sep 21 : American rapper Jay-Z wants to have yoga lessons with Coldplay frontman Chris Martin, because he is jealous of Martin's dance moves.

The rapper has been supporting Coldplay on tour and admits he is envious of the singer's on stage flexibility and wants to be able to mimic his movements, reports fametastic.co.uk.

"I try and work out four times a week - cardio, weights, push ups, pull ups - but I haven't for a month because of vacation and touring... Chris hasn't tried to get me to do yoga yet but I am close to doing it. I'm envious of what he can do on stage. Watching him is amazing, he can really move. I want to be able to move like that, get my leg behind my ear, things like that," said the hip hop star

5Jay Z Empty Re: Jay Z Tue Sep 22 2009, 05:45

IroGrecia

TD Aventurero Member

Jay-Z hails Glastonbury triumph

September 21, 2009: JAY-Z was so ecstatic to headline Britain's legendary Glastonbury music festival last year (08), he's compared it to the joy of winning a Grammy award.

The hip-hop star caused controversy when he was picked to perform at the notorious event at Worthy Farm, with Oasis star Noel Gallagher blasting organisers for booking a rapper to play the traditionally rock 'n' roll festival.

The 99 Problems hitmaker thrilled fans with his headline set at the 2008 show, and opened the doors for other rap stars to perform at similar events, despite Gallagher's remarks.

Jay-Z was pleased the public welcomed the change, which made him feel as though he'd been given the ultimate prize.

He says, 'That was like winning the first Grammy for me. It was one of those times where, you know... almost like knocking the door down.

'Noel Gallagher, I think he perpetuated the old way of thinking. We don't think like that, or listen to music like that (now). On my iPod is The Beatles, Jay-Z, Kings Of Leon, Lil Wayne, Grizzly Bear, Arctic Monkeys. I listen to a diverse arrangement of music, and I think that's how kids listen to music now.

'It was almost like the people were saying, 'No, we want that to happen. That’s the natural progression. We like rap, we like rock. We like everything.' And it was just that last... that archaic thinking that was in the way of this festival. If we believe that a thing that started should be held forever I'd still be a slave, right? It'd still be in slavery. Things change and the world changes and I think it's best to embrace change

6Jay Z Empty Re: Jay Z Tue Sep 22 2009, 06:13

*D~A~D*

*D~A~D*
TD Aventurero Member

mwrh pia zalisthka shmera me ta agglika Jay Z 644607 :hat

7Jay Z Empty Re: Jay Z Wed Oct 07 2009, 10:17

spike24

spike24
TD Aventurero Member

Jay-Z και Alicia Keys στη Νέα Υόρκη

Jay Z 6671ae9f-a20f-48eb-a2da-7116fc183b96

Ο Jay-Z και η Alicia Keys γύρισαν πρόσφατα στη Νέα Υόρκη το video clip του τραγουδιού τους "Empire State of Mind".

Οι δύο σταρ εντοπίστηκαν πριν από λίγες ημέρες στη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του video clip, την σκηνοθεσία του οποίου έχει αναλάβει ο Hype Williams. Ο Jay-Z και η Alicia Keys τον περασμένο μήνα ερμήνευσαν το "Empire State of Mind" στη λαμπερή τελετή απονομής των MTV Video Music Awards.

Η Alicia Keys είχε μιλήσει πρόσφατα για τη συνεργασία της με τον Jay-Z λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ηταν απίστευτο να δουλεύουμε μαζί στο Empire State of Mind. Θαυμάζω τον Jay-Z πάρα πολύ καιρό». Η διάσημη τραγουδίστρια τόνισε ακόμα στις δηλώσεις της πως πάντα πίστευε ότι θα συνεργαζόταν με τον Jay-Z.

(Ant1online.gr)

8Jay Z Empty Re: Jay Z Wed Oct 07 2009, 23:04

*D~A~D*

*D~A~D*
TD Aventurero Member

mou thn psilodinei autos kai den kserw giati(peripou) Razz

9Jay Z Empty Jay Z Thu Mar 18 2010, 21:31

john@kos

john@kos
TD Aventurero Member

Ο Jay Z πειραματίζεται

Jay Z __1268827251

Και ενώ η σύντροφος του, Beyonce, σπάει ταμεία με το νέο video για το "Telephone", ο Jay Z αποφάσισε να κινηθεί ανατρεπτικά και να κάνει μια συνεργασία που μονό έκπληξη μπορεί να προκαλέσει.

Συναντήθηκε λοιπόν με τον Jack White των White Stripes και ηχογράφησαν μαζί ένα κομμάτι, για το οποίο δεν είναι ακόμα γνωστό πότε θα κυκλοφορήσει.

Παρόλα αυτά και οι δύο καλλιτέχνες φάνηκαν ενθουσιασμένοι από την εμπειρία και μάλιστα ο White δήλωσε: "Ηχογραφήσαμε ένα τραγούδι μαζί πριν μερικές εβδομάδες. Ήταν απίστευτα. Ξεκίνησα να παίζω και αμέσως βρήκε τους στίχους. Ακούγεται υπέροχο."

Περιμένουμε να ακούσουμε το αποτέλεσμα...

10Jay Z Empty Re: Jay Z Sat Mar 20 2010, 12:05

Promiscuous

Promiscuous
TD Aventurero Member

gia na doume ti 8a kanei :hat

Sponsored content

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum